Sin lyckas egna smed

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Linda Carlsson - 13 februari 2015 19:46

Det har nog inte undgått någon, att vi inte är som andra!
Vi gör som vi känner för och är ganska nöjda med det. Visst får vi konstiga blickar när vi bränner av en rejäl dans mitt i stegen på trottoaren! Ibland står folk som fågelholkar när vi i en enda mening kan knö in både jakthund, traktor och phyragoras sats (vilket i sig är galet roligt).
Vi ÄR lite crazy och vi bara älskar't!

Fredagen den 13 borde skicka en rysning genom ryggraden på mig som är gift med Burma, men just dessa dagar brukar avlöpa rätt så lugnt! Kanske för att han är mer uppmärksam, men knappast..
Idag stod vi på Västerdalälven och borrade hål för isfiske.
Här tror alla att något ruskigt kul kommer hända, men den enda som gick igenom isen var jag och detta för att jag trodde jag var smart som höll mig längst kanten...
Collaget nedan är från pizzerian när vi tävlade om vem som var mest lik Mona-Lisa!
Vem vann???

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards