Sin lyckas egna smed

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Linda Carlsson - 3 februari 2015 11:52

Hej hej hallå!!

Trodde aldrig att de orden skulle smita ur min mun, men jag har bokat vintersemester v.7 I SNÖN!!!!

Ja, än kan grisen tydligen hoppa i galen tunna, än är inte den siste idioten född och helvetet har tydligen frysit till is!

Fick tag på en stuga i Sälen för 1000 lusidorer hela veckan och då kan man ju nästan inte säga nej..

Så nu sitter jag här och planerar skidhyra, skridskoåkning och spanar de bästa pulkabackarna och det känns jättemysigt.

Sist jag var och åkte skidor gick jag i åttan så det blir ju.....mer än tre år sedan....i runda slängar!

Vädret ser ut att bli hyfsat, stugan är fin (med bastu och öppen spis) semestern är fixad, jag det känns rätt gött faktiskt!


Jag och min bättre hälft är VÄLDIGT förtjusta i film och tv-serier!

För tillfället kollar vi Sons of Anarchy. Är inne på säsong 7 och har mer än gärna streckkollat avsnitt efter avsnitt!

Om ni inte har sett serien så rekommenderas den verkligen!

Motorcyklar, mord, familjefejder, lömska bovar, romantik och sin beskärda del snusk!

Huvudrollsinnehavaren heter Charlie Hunnam, Jax i serien, och är en liten läckerbit för att ta i i underkant!

Han var påtänkt som mr Grey i filmen, men ville inte bli satt i det facket (snuskfacket).

URSÄKTA!?! Titta på ett par avsnitt av serien och avgör själva, men jag misstänker att det är en aning sent Charlie!

De värsta scenerna lämnar inte en trosa torr, och säkert spänner det i kalsipperna på en del män oxå!

Face it, du ÄR mr Grey!

På ebay kan man köpa en 1,70 hög pappdocka föreställande ovanstående adonis. Den kostar ca 400 spänn och kommer försedd med ett litet stöd på baksidan så han kan stå och titta på dig.

Jag visade Henke.

Han sa: "Kommer det inte bli lite trångt i sängen?"

Jag svarade (lite besviket): "VA? Ska du ligga där också?!)


Kolla nedan! Njut av ögonblicket!


Tack å hej, leverpastej!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards